Wednesday, December 31, 2014

Νέα έκδοση 2.58 - 31/12/2014 - Ευτυχισμένο, υγιές και δημιουργικό 2015!

[29/12/2014]
Προστέθηκε η δυνατότητα παρακολούθησης καθυστέρησης αφοπλισμών.
Πλέον το ΚΛΣ έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί την καθυστέρηση αφοπλισμού των πελατών του. Όταν οπλίζει ο πελάτης τότε ο Κέρβερος υπολογίζει πότε πρέπει να ανοίξει με βάση το ωράριο που του έχουμε ορίσει (αν δεν υπάρχει ωράριο δεν παρακολουθείται).
Η δυνατότητα αυτή ενεργοποιείται από την καρτέλα με τις παραμέτρους του Κέρβερου και δίνεται η δυνατότητα αυτόματης ειδοποίησης από τον Κέρβερο (OFD σήμα)
[22/12/2014]
Προστέθηκε η δυνατότητα στο χειριστή παραγωγής σήματος ειδικού σκοπού για τους πελάτες, με κωδικό ACT.
Πάνω σε αυτό το σήμα ο χειριστής μπορεί να κάνει ενέργειες π.χ έπειτα από τηλεφωνική απαίτηση ενός πελάτη ή για να καταγράψει μια ενέργεια που έκανε το κέντρο για κάποιον πελάτη.
[12/12/2014]
Προστέθηκε νέος τρόπος αναγνώρισης σημάτων των πελατών.
Πλέον το ΚΛΣ έχει την δυνατότητα να περάσει νέους πελάτες (ή να τροποποιήσει τους παλιούς) διαλέγοντας μόνο το format σημάτων που έχει ο πελάτης.
Ο κέρβερος γνωρίζοντας την κωδικοποίηση του πελάτη (CID,4+2,SIA,Custom) μπορεί να μεταφράσει και να αναλύσει τα σήματα χωρίς να έχουν οριστεί Partitions,Ζώνες,Χρήστες.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο εξειδικευμένο μας προσωπικό.
[12/12/2014]
Προστέθηκε η δυνατότητα στον χειριστή να κάνει ενέργειες χωρίς να προηγηθεί κλήση τηλεφώνου διαλέγοντας από την λίστα τηλεφώνων του πελάτη την επιλογή "ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΛΗΣΗ"
[12/12/2014]
Προστέθηκαν φίλτρα Πελάτη/Σήματος στην ροή των Ηχηρών σημάτων.
Κάνοντας δεξί κλικ ο χειριστής μπορεί να απομονώσει τα σήματα με βάση των κωδικό πελάτη ή τον κωδικό σήματος (πχ Πτώσεις ρεύματος) και να κάνει γρήγορες ενέργειες μαζικά στα σήματα που βλέπει (εφόσον τα επιλέξει/μαρκάρει).
[12/12/2014]
Προστέθηκε η δυνατότητα ενημέρωσης του χειριστή αν σε κάποιο σήμα έχουν γίνει ενέργειες από κάποια άλλη θέση εργασίας.
Στην περίπτωση που σε κάποιο συναγερμικό σήμα έχουν γίνει ενέργειες τότε στην ροή των Ηχηρών εμφανίζεται γαλάζια ένδειξη δίπλα από το σήμα.
Επίσης εμφανίζεται ένδειξη στην καρτέλα τηλέφωνα (εκεί που κάνει ο χειριστής ενέργειες).
[12/12/2014]
Προστέθηκε η δυνατότητα γρήγορης ενέργειας.
Ο χειριστής κάνοντας δεξί κλικ είτε στην κανονική ροή είτε στην ροή των συναγερμών να επιλέξει μια προκαθορισμένη ενέργεια και να καταγραφεί στο σήμα που έχει επιλέξει.
Οι γρήγορες ενέργειες ορίζονται από την φόρμα "Πιθανές απαντήσεις" και είναι 10 στο σύνολο. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αυτόματου τερματισμού του σήματος μετα την γρήγορη ενέργεια.
Οι γρήγορες ενέργειες είναι παραμετροποιήσιμες ξεχωριστά σε κάθε θέση εργασίας.
[30/11/2014]
Προστέθηκε η δυνατότητα "Αναμονής" σημάτων.
Μπορούμε να βάλουμε ένα σήμα σε αναμονή κάνοντας δεξί κλικ είτε στην κανονική ροή είτε στο grid των Ηχηρών σημάτων.
Κατά την προσθήκη σε αναμονή ο χειριστής μπορεί να προσθέσει σημειώσεις για την αναμονή.
Επίσης μπορεί να προσθαφαιρέσει στις σημειώσεις με δεξί κλικ στο grid των Αναμονών.
Το grid των Αναμονών ενημερώνεται στην περίπτωση που σε κάποιο Ηχηρό σήμα (συναγερμός) γίνει κάποια ενέργεια εμφανίζοντας χρωματιστή (μπλε) ένδειξη στον ΑΑ του σήματος.
Δυνατότητα αφαίρεσης της αναμονής με δεξί κλικ στο grid των Αναμονών.
Οι αναμονές παραμένουν εκεί μέχρι ο χειριστής να τις διώξει.
[2/10/2014]
Προστέθηκε η δυνατότητα καταγραφής των ενεργειών που γίνονται σε ένα τερματικό του Κέρβερου.
Αφορά τις λειτουργίες: OnOff,Test,Power Check.
Σε κάθε κίνηση Insert/Update/Delete στην ΒΔ και εφόσον ΔΕΝ έχει τοπικό τελείωμα το τερματικο καταγράφεται στον πίνακα [CCCTerraKUserActionsLog].
Για να ενεργοποιηθεί αυτή η λειτουργία πρέπει στο Ini του client section GENERAL να μπει η παρακάτω ρύθμιση:
MonitorActions = 1
[30/09/2014]
Προσθήκη νέου Tab στα στοιχεία των πελατών με Extra πληροφορίες
Προσθήκη email πελάτη στον Κέρβερο.
Σε αυτή τη διεύθυνση email θα στείλει ο Κέρβερος (αν έχει ρυθμιστεί) τα σήματα με την ένδειξη "Αποστολή με email"
[22/09/2014]
Προστέθηκαν τα Εορταστικά Ωράρια.
Ο ορισμός τους γίνεται από φόρμα που βρίσκεται στο μενού Αρχείο.
Ορισμός:
Τα εορταστικά ωράρια αντικαθιστούν το τρέχον ωράριο του πελάτη.Στην ουσία είναι και αυτά ωράρια που δουλεύουν όμως συγκεκριμένες μέρες τον χρόνο.
Θα πρέπει στον ορισμό του εορταστικού ωραρίου να ληφθεί υπόψιν η ημέρα που είναι η αργία.
Αν π.χ η 25η Μαρτίου είναι Κυριακή τότε το εορταστικό ωράριο που θα πάρει εκείνη την μέρα θα είναι της ημέρας Κυριακής (του ωραρίου που έχουμε φτιάξει και θα χρησιμοποιηθεί την 25η Μαρτίου).
Από την φόρμα ορισμού προσθέτουμε/αφαιρούμε τα εορταστικά ωράρια με την μορφή
Ημερομηνία (date selector) | Ωράριο βασικό | Ωράριο Αργίας

Περισσότερα εδώ ή εδώ